4.02.2013

აზერბაიჯანელი მხატვარი ვიუსალ რეინი


ქალაქი - ფრანკფურტი მაინზე, ბაქო, მოსკოვი, გერმანია, აზერბაიჯანი.
დაიბადა 1987 წლის 8 ივნისს სუმგაიტში.
2007 წელს დაამთავრა ა. აზიმზადეს სამხატვრო კოლეჯი ბაქოში.
გამოფენებში მონაწილეობს 2008 წლიდან.

პერსონალური გამოფენა İşıq və Günəş" (სინათლე და მზე) 2011, სახელმწიფო სამხატვრო გალერეა, ქ. სუმგაიტი.

ნამუშევრები არის კერძო კოლექციებში რუსეთში, აზერბაიჯანში, თურქეთში, იტალიაში, სამხრეთ კორეაში და სხვ.

ბედნიერად დაქორწინებული.

ფერწერა ჩემთვის ყველაფერია, ისაა რაზეც ვერასდროს და ვერაფრის გულისთვის ვერ ვიტყვი უარს. ჩემი ფერწერა პატიოსანი ფერწერაა. ვხატავ იმას რასაც ვაფასებ და რაც მიყვარს. ვხატავ სხვადასხვა საგნებს,სახლებს,ისე როგორც მომინდებოდა მათი დანახვა. თუმცა ისინი უკვე არიან ისეთები როგორებსაც მათ ვხატავ... 
უბრალოდ უნდა გიყვარდეს სამყარო,დააფასო ის. მაშინ დაინახავ თუ რა ფერადია ჩვენი სამყარო. რომ ცა შეიძლება იყოს ყვითელი ან ნარინჯისფერო,მზე-უზარმაზარი,სახლები ზღვის სანაპიროზე შეიძლება ხუთვარსკვლავიან ოტელებზე ან ვილებზე უფრო ლამაზები იყვნენ. მე საგნებს თავის სახელებს ვუწოდებ. სურათებს ვარქმევ ჩვეულებრივ სახელებს. ე.ი. რასაც ხედავთ სურათზე იმავე სიტყვებს ვუწოდებ სურათს.

ჩემთვის მთელი სილამაზე საგნების უბრალოებაშია და სილამაზე არის ჩვენს ირგვლივ. სილამაზე არის ბალახშიც,ქვიშაშიც,წყალზეც,სახლების სახურავზე,აბსოლუტურად ყველგან. უბრალოდ ხალხი ყველგან ეძებს სასწაულს.

და გასაგებია მხოლოდ ის რომ თვითონ ადამიანები არიან სასწაული და სასწაულებრივი,საოცარია მთელი ეს სამყარო.
როდესაც ვხატავ მწვანე ბალახს ვფიქრობ თუ როგორ მომწონს ბალახის სუნი წვიმის შემდეგ, როდესაც ვხატავ ყვითელ ქვიშას და ლურჯ ზღვას მაშინ ვიწყებ ფიქრს თუ რა ძვირფასია ჩემთვის მშობლიური აფშერონის ნახევარკუნძული.

ჩემს სურათებში ყველა საგანი მომრგვალებულია ხაზებით. მე ამას საგანგებოდ ვაკეთებ რათა გამოვყო ყოველი ცალკეული უბრალო საგანი,რათა მაყურებელმა ყურადღება მიაქციოს ყველა საგნის სილამაზეს.

ჩემი სურათებით ვცდილობ სიხარულის და სიყვარულის ჩუქებას რათა ადამიანებმა შეიყვარონ ჩვენი სამყარო ისეთი ლამაზი როგორიც ის შექმნა ღმერთმა და არ ეძებონ სილამაზე მანქანა-რობოტების ან რობოტებად ქცეული ადამიანების მიერ შექმნილ უსულო საგნებში.

Художники / Вюсал Рейн



Город:Франкфурт ам Майн/Баку/Москва, Германия/ Азербайджан
Веб-адрес:vyusalrain.artnow.ru
Связь:письмо для художника
Всего работ: 122
Регистрация: 13 июля 2009
рейтинг ArtNow: 725 баллов

Статьи о художнике:
     - Влюбленный в жизнь художник Вюсал Рейн



Родился 8 июня 1987 года в Сумгаите (Азербайджан).

В 2007 году закончил художественный колледж имени А.Азимзаде в Баку.

Участвует в выставках с 2008 года.

Персональная выставка "İşıq və Günəş" (Свет и Солнце) Государственная Художественная галерея, г. Сумгаит
2011.

Работы находятся в частных коллекциях в России, Азербайджане, Турции, Италии, Южной Корее и др.г.

Счастливo Женат.


Живопись для меня все, живопись это то, что отчего я никогда и ни за что не смогу отказаться. Моя живопись- это ''честная'' живопись. Пишу то, что я люблю и ценю. Пишу разные предметы, дома, как бы мне хотелось их увидеть. Хотя они и есть такие же как я их пишу…, просто надо ценить и любить мир. Тогда вы увидите какой разноцветный наш мир. Что небо может быть желтое или оранжевое, солнце огромное, старые дома на берегу моря могут быть красивее, чем пятизвездочные отели или виллы. Я называю вещи своими именами. Даю своим картинам обычные названия. То есть то, что вы видите на картине - теми же словами я называю картину. Для меня вся красота в простоте вещей, а красота вокруг нас. Красота везде даже на траве, в песке, на воде, на крышах домов, абсолютно везде. Просто люди всегда ищут чудо. А надо лишь понять: люди сами и есть чудо и весь этот мир чудесен. Я когда пишу зеленую траву - думаю, как же мне нравится запах травы после дождя, а когда пищу желтый песок и синее море, то тогда я начинаю думать как же мне родной Абшеронский полуостров. В моих работах все предметы закруглены линиями, я делаю это специально, чтобы выделять каждый отдельный простой предмет, чтобы зритель обращал внимание на красоту всех предметов. Своими картинами стараюсь дарить радость и любовь. Чтобы люди полюбили наш мир таким, как его красиво создал Бог. А не искали красоту в бездушных вещах, которые создали машины-роботы или люди, ставшие роботами.






 Вюсал Рейн. С неба упали три яблока


 Вюсал Рейн. В поисках или мечта

 Вюсал Рейн. Абшерон

 Вюсал Рейн. Натюрморт с яблоками
 


 



 


 



 Вюсал Рейн - Москва
 მოსკოვი




 Вюсал Рейн - Санкт-Петербург

Санкт-Петербург

 

Вюсал Рейн - Радость 

 

Радость

 

 

 






Опубликовано пользователем

No comments: